Dag plooiwagen.

download

Terwijl huize Visser zich opmaakt voor het vertrek naar Turkije gebeuren er ook nog andere dingen in ons leven(tje).

We hebben genoten van onze vakantie in Spanje en vlak nadat we thuiskwamen bleek opeens de caravan van kennissen beschikbaar te komen- de caravan staat al in Spanje, bij dezelfde camping als waar wij reeds staan dus-……..
Voor een boterzacht prijsje konden we die overnemen. Na crisisberaad besloten dat we dat dus gaan doen. Caravan gekocht en terwijl we besluiten dat de vouwwagen (of plooiwagen zoals de Belgen zo mooi zeggen) terug moet komen naar Nederland om hier weer (door)verkocht te worden, bedenkt Cor dat het slimmer is om die kar gewoon aan het einde van de 2de trip mee te nemen. Dus eind september komen we terug met de plooiwagen en wordt de caravan het nieuwe verblijf . De plooiwagen is fijn maar met de caravan heb je toch iets meer comfort en dat willen onze oude(re) botten wel. De caravan wordt geheel compleet geleverd dus als we eind augustus aankomen gaan we een en ander uit de vouwwagen overzetten naar de caravan. Ondertussen hebben we een hele mooie bbq op de kop getikt via Marktplaats en ook een fietsenrek zodat we die voor op de caravan kwijt kunnen als die weer in de opslag gaat.
Ik betrap me erop dat ik de rust van het Zuid Spaanse inmiddels wel heel goed kan waarderen en we kijken dan ook alweer uit naar onze volgende reis daarheen.

Ondertussen heb ik met Gaye haar trouwjurk opgehaald en hangt die weer bij ons om te voorkomen dat kat Willem met het gevaarte aan de haal gaat en er kattenbakvulling van maakt. Je weet maar nooit tenslotte. Het is een werkelijk prachtige jurk en ze ziet eruit als een plaatje.

download (1)

Aanstaande donderdag vertrekken we dus naar Istanbul. De mannen hebben pakken MET pinkelhoutjes en ik heb mijn outfit ook klaar. Het hotel is geboekt en we hopen dat het allemaal goed gaat. In ieder geval is het nu wat rustiger daar, hoewel je daaraan een beetje kunt twijfelen als je naar het programma “de neven van Eus” kijkt, en daar kijk ik dus naar! Het wordt een korte trip want zondag zijn we al weer terug uit Turkije maar we zijn beide nog een weekje vrij. De batterij moet weer een beetje opgeladen worden.

images

Mijn elektrische scooter heb ik inmiddels verkocht omdat ik alweer een enorm duur batterypack aan mijn horizon zag gloren EN omdat mijn elektrische fiets meegegaan is naar Spanje heb ik voor hier een nieuwe gekocht. Tenslotte moeten we wel mobiel blijven en hoewel ik ’s morgens steeds vroeger vertrek naar het werk om de werkelijk HORDES ouders met kinderen in hun bakfietsen en met levensgevaarlijke capriolen voor te blijven realiseer ik me dat ik inmiddels ook een oude muts aan het worden ben. Het is heerlijk om door het Vondelpark naar het werk te fietsen maar met 300.000 anderen is de charme er snel vanaf. Ik zal blij zijn als de kids binnenkort vakantie hebben dan wordt het een stuk rustiger op het fietspad. Ook fiets ik tegenwoordig met een helm op. YOU NEVER KNOW!
Afgelopen zaterdag een braai gedaan met de kinderen en zondag met Wijbe gefietst bij de Ankeveense plassen. Een prachtige tour en het was natuurlijk heerlijk weer. Van de hitte heb ik niet zoveel last, qua slapen gaat dat eigenlijk best goed.